Autobusem na Hel

Siedząc przed komputerem i klikając w linki na różnych stronach, w celu mi bliżej nie znanym, doszedłem do ciekawej fotografii.

Autobus na Hel

Moją pierwszą myślą było „Ha, ha. Cienki żart. Ktoś mógł się bardziej wysilić i coś lepszego z Helem wymyślić”. Ale z ciekawości wpisałem w Google „PKS Wejherowo” i się bardzo zdziwiłem. Otóż to nie był żart. Na Hel naprawdę kursuje autobus linii 666. A tych co w to nie wieżą odsyłam TU, do jego rozkładu jazdy. A swoją drogą, to ci kaszubi mają duże poczucie humoru.

13 Odpowiedzi to “Autobusem na Hel”


  1. 1 rebs 5 kwietnia, 2008 o 8:42 pm

    Jechałem kiedyś tym autobusem! Serio. Podobno zarząd PKS specjalnie dał taki numer tej linii autobusowej.

  2. 2 watadze 5 kwietnia, 2008 o 9:03 pm

    Pewnie dzięki temu mają więcej klientów 🙂

  3. 3 walak 6 kwietnia, 2008 o 8:13 pm

    Numer pasuje do stacji docelowej 🙂

  4. 4 zajf 1 lutego, 2009 o 3:59 pm

    „A tych co w to nie wieżą odsyłam” – nie wierzę!

  5. 5 annaet 2 czerwca, 2009 o 6:08 pm

    Przeciez to wyrazny photoshop! Bylam na Helu w zeszly weekend i sprawdzilam, tak naprawde to autbus numer 654 jezdzi na Hel. Zadzwonilam z ciekawosci do PKSu i oni potwierdzili ze ta fotografia to „urban legend” i ze nie jest autentyczna. Ot i tyle. 🙂

  6. 8 pierdolicie :D 27 sierpnia, 2009 o 8:58 pm

    Jezdze do helu od ch. czasu co roku 😀 i 666 linia była 😀 niestety w te wakacje tabliczki juz nie było 😦 chyba ją ukradli.

  7. 9 HellBoy 24 grudnia, 2009 o 10:42 am

    Co wy jebiecie 666 jest do helu i zawsze bedzie mieszkam tu cale życie i od kąd pamietam na pksie jest 666 …

  8. 10 HellBoy 24 grudnia, 2009 o 10:43 am

    Annaeta wyraznie chcialas sie poczuc ale niestety ci nie wyszlo jak kurwa nie wiesz to nie klam !!!

  9. 11 przegladrynkow 13 Maj, 2010 o 7:47 pm

    Pekaesy, pekaesy.. teraz nawet Kulczyk Holding wszedł w PKS!

  10. 12 Constance 19 września, 2014 o 7:13 pm

    Hey there! I’ve been reading your blog for a while now and finally
    got the courage to go ahead and give you a shout out from Lubbock Tx!

    Just wanted to mention keep up the good work!


  1. 1 female sperm reach Trackback o 6 sierpnia, 2014 o 4:13 am

Dodaj komentarz




Idziesz przez świat i światu dajesz kształt przez twoje czyny. Spójrz w świat, we świata kształt, a ujrzysz twoje winy.